Autor |
Wiadomość |
J4ro |
Wysłany: Śro 22:45, 17 Paź 2007 Temat postu: |
|
Jesli sie stacują to się nie dodają tylko mnożą
Czyli to byłoby przy 6 hoodach: 0,7 * 0,7 * 0,7 * 0,7 *0,7 * 0,7 = 0,117649
88% odpornosci na magie, razem z odoprnościa naturalną każdego hero: 91%
Prawdopodbonie się WCALE NIE stacują, jedynie skill + hood + planeswalker tak
To by dawało 0,7 * 0,75 * 0,85 + ewentualne premie ze skilla. (55% * skille )
Tak jak movementspeed z 2 s&j się nie stackuje, ale jak się ma s&j i jeszcze samą jashe to tak |
|
|
Wildfire |
Wysłany: Śro 22:35, 17 Paź 2007 Temat postu: |
|
zawsze warto sprawdzic^^ |
|
|
skl3j |
Wysłany: Śro 21:45, 17 Paź 2007 Temat postu: |
|
Dwa hoody sie na 99% nie stackują. To by było za imba. Tzn mówię o spell resistance, bo hp regen się stacknie. |
|
|
Wildfire |
Wysłany: Śro 21:35, 17 Paź 2007 Temat postu: |
|
to sprawdzmy magine z 6 hoodami;d |
|
|
J4ro |
Wysłany: Śro 21:27, 17 Paź 2007 Temat postu: |
|
nie wiem tez czy 2 hoody sie stackują |
|
|
one.2.three.4 |
Wysłany: Śro 17:38, 17 Paź 2007 Temat postu: |
|
ciekawe ciekawe ;D Magina kozak by byl |
|
|
Wildfire |
|
|
skl3j |
Wysłany: Śro 13:00, 17 Paź 2007 Temat postu: |
|
Tylko że chyba trzeba złożyć hooda przed pierwszym levelem heapa, nie? Bo jak nie to sie nie stacknie... tak mi się wydaje ale nie sprawdzałem, a Ty nie napisałeś |
|
|
J4ro |
Wysłany: Śro 8:32, 17 Paź 2007 Temat postu: Odpornośc magiczna |
|
Ponieważ w ostatniej wersji doty mieliśmy następującą zmianę:
Cytat: | Fixed Planeswalker's Cloak and Hood of Defiance stacking issues on various heroes' innate magic resistance abilities. |
Postanowiliśmy z wildem to sprawdzić na moim ulubionym Butherku, zeby sie nie okazało ze hood mu nie zwiększa odpornosci magicznych =)
Wyniki przedstawiają sie następująco.
Spell zadaje x obrażeń np (350) i zostaje rzucony w buthera.
Bohaterowie mają naturalną odporność magiczną (25%), więc
x*0.75 (350*0.75 = 262.5). Tyle dostanie kazdy hero.
Planeswalker's Cloak dodaje nam 15% odporności magicznej, wiec po jego załozeniu mamy: x*0.75*0.85 (350*0.75*0.85 = 350*0.64 = 223).
Flesh Heap na 4 lvl daje nam jeszcze 16%, wiec ostatecznie:
x*0.75*0.85*0.84 (350*0.75*0.85*0.84 = 350*0.54 = 189).
Spell rzucony na pudga z Fleshem na 4 i Planeswalker zadaje o 46% obrażeń mniej. Ta wartość z Hoodem będzie jeszcze większa. =) Enjoy zeus, tinker i lina |
|
|